Re: Prolink GF2 MX umarl zdetonowany 23.11

Autor: Pawlo (pawellos_at_mikrohd.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 11:12:03 MET

Sorry z lekki offtopic, ale tez problem z GF2

Ja mam troche inny problem z GF2 MX 200/32MB.(Mint)
Wlasnie wczoraj ja kupilem i po zainstalowaniu sterowników z plyty totalny
break.
Instalacja windy konczy sie ekranem startowym i zwis.
Po wejscie w tryb awar. i odinstalowaniu okazuje sie, ze karta chodzi tylko
jako standardowa VGA 640x480.
Mysle, ze problem jest gdzis w mojej plycie, lub braku jakiegos nowego
sterownika do AGP.
(plyta SOYO 6BE+ na Intelu BX). Stara S3 AGP 4M, chodzila bez problemu. Jak
rowniez GF2 na innej, nowej plycie glownej tez chodzi.
Czego brakuje w mojej SOYO, co wgrac, (BIOS dosc swiezy).
Nadmieniam, ze przerwanie do karty w BIOSie "przywiązane".

Pozdr
Pawel