Re: podlaczenie sluchawek o mniejszej impedancji

Autor: Piotr Krukowiecki (piotr_at_pingu.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 10:44:13 MET

[Tym razem FUT naprawde :)]

In article <9uojdc$gfa$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>, Suszi wrote:
>jak bedzie mneijsza impedancaj sluchawek to moze zadzialac zabezpieczenie
>przeciwzwarciowe i poprostu bedziesz miec znieksztalcony dzwiek...
>ale to przy duzej glosnosci, przy malej powinno byc OK

Ja lubie sluchac cicho, oczywiscie nie wiem czy moje "cicho" to to samo
co twoje "cicho" :)

>- chodzi oczywiscie o wyjscie phones a nie line out :-)))
>mozesz tam nawet podlaczyc glosniki 8om :-)

Karta SB Live Value ma wyjscie opisane tak:

Line Out jack
Connects to powered speakers or an external amplifier for audio
output. Also supports headphones.

Jeszcze pytanie, czy wymiana przewodu do sluchawek na dluzszy bedzie
jakims klopotem?

--
Piotrek
irc: #debian.pl