Re: SCSI floppy

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 10:25:17 MET

W morde nozem! Taki IREK jestes tajemniczy! "potrzebuje do "urzadzenia"" i
"nie pytajcie mnie"! A moze Keylo tez uznal, "ja wiem, ale ci tez nie
powiem, bo tez tajemniczy jestem". I nie pouczaj ludzi czy maja pytac czy
nie: przeciez sam zadajesz pytanie dosc intrygujace. Czy to byl problem
odrazu powiedziec ze masz cosic tylko ze SCSI? To bardzo cenna umiejetnosc
mowic ludziom cos co ich interesuje, jednoczesnie nie mowiac tego, czego nie
chcesz powiedziec.