ECS k7s5a + DDR + A1.2G@133 - nie działa pod XP ??? (błedy pamięci)

Autor: Sebastian T. Tkocz (stkocz_at_microtech.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 10:23:59 MET

OK mam 2 takie płyty, seria 5 bez lan'u, mimo wpalenia najnowszego bios'a
(s5a011121) XP się strasznie wywala, a memtest86 pokazuje błedy pamięci

Sprzedawca twierdzi, że te płyty nie chodzą na FSB 133 z win XP, i mam
sobie albo ustawić FSB 100, czyli zwolnić Athlona do 900 MHz, albo
zainstalować 98.

Pytanie, czy coś faktycznie jest nie tak z tą płytą, czy dostałem walnięte
egzemplarze (może pamięci? nie mam innych ddr'ów)

W biosie 'load defaults'. Może trzeba coś nazmieniać?

Help?

Sebastian T. Tkocz