dysk 60gb - problem

Autor: spocony_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Dec 2001 - 08:41:13 MET

mam win98 i gdy podlacze dysk 60gb to po zrobieniu scandiska to za kazdym razem
pokazuje ,ze mam utracone fragmenty pliku rozruchowego,dysk nie ma zadnych
badsectorow i system zamykam jak bill przykazal - potrzebny jest jakis service
pack czy problem tkwi w czym innym ? dysk to WD Caviar.nie mam teraz
ustawionego czytnika NG ,ze prosze o podeslanie wszelkich propozycji
rozwiazania tego poblemu na spocony_at_poczta.onet.pl . thx