Re: Windows 2000???

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 01:48:03 MET

> Dam ci smieszna rade, ale przydatna: kup KOMPUTERSWIAT -tam jest opisane
> dokladnie jak 2 systemy zainstalowac. Bedziesz mial na drugiej partycji
> win2000, jak sie nie spodoba - poprostu go wywalisz i juz.

Nie potrzeba do tego komputer świata. Jak na partycji C masz windowsa 98 czy
95 to nie trzeba wielkiej filozofii zeby zainstalować win2k na partycji D.
Jak bym to powiedział robi się samo.
Moje stwierdzenie "Co do powrotu po nałożeniu systemu to nie wiem..."
dotyczyło sytuacji nie instalowania Win2k tylko upgrad-u z win98 do 2000 jak
sugerował pytający. A wtedy sytuacje nie przedstawia się już tak kolorowo i
nie polega na wywaleniu tak po prostu. Dlatego napisalem że nie wiem.