Re: <rs> padajace twarde

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 01:55:36 MET

Uzytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisal w
wiadomosci news:h6qv0u00nrl6a7hg2caidjf47sktn0b9gv_at_4ax.com...
> czy nie wydaje wam sie dziwne, ze ostatnio jest wyjatkowy urodzaj na
> padajace twarde?

Trudno powiedziec. W mojej 10 letniej "karierze" komputerowca tylko raz padl
mi dysk (pracowal ok 1 sec) nawet nie zdazyl sie rozkrecic jak sie
zatrzymal. Reszta dzialala bez zarzutów poczawszy od dysku MFM 20 Mb (jak
ktos takie jeszcze pamieta :-)) ) A skonczywszy na obecnym 40 GB Seagate.
Generalnie od wielu lat wbrew opiniom co poniektórych ludzi jestem wierny
seagatowi i nigdy nie narzekalem. Jezeli chodzi o innych moich znajomych to
podobnie nie maja problemów.

> albo juz sie pojawily bakterie, zywiace sie warstwa magnetyczna dyskow.

Na szczescie do nas nie dotarly :-))