Re: Zmiana wielkosci dysku

Autor: Karol Stachurski (stahu_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 00:38:41 MET

> Użytkownik "Karol Stachurski" <stahu_at_polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Juz jestem zmeczony, ale cegos nie rozumiem: nie mozesz urzyc tego
> discmanagera ma nowszym kompie? (chyba, ze przewaliles zworke na dysku
> ograniczajaca naped do 33GB).

Nie bo tamten disk manager ogranicza jego wielkosc do 33g. A to mam
nawet bez disk managera na nowym kompie. A dysk w woli przypomnienia
dysk jest 40gb. Jesli chodzi o zworki to sa dobrze ustawione. Jest
ustawienie co pomniejsza dysk. Dziala to tak ze dzieli caly dysk na
wiele partycji po 2gb. Ale z niego nie korzystam, wiec powinno byc 40gb,
ale nie ma :(

--
If you really need an officer in a hurry, take a nap.