Re: Windows 2000???

Autor: Krzysztof Doniczka (kdoniczka_at_mail.e.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 23:24:48 MET

Użytkownik "Darek" <domini3_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym sprobowac Windowsa 2000. Zainstalowanego mam Windowsa 98. Chce
> zrobic nakladke, czyli poprostu uaktualnic system operacyjny. Czy w razie
> potrzeby (jak np. nie polubie Wina 2000), bede mogl wrocic do starej
wersji
> Windowsa, czy niestety bede musial formatowac dysk...
> Podpowiedzcie...

Wprawdzie NTG ale...
Jeżeli masz w miarę duży dysk to proponuje zainstalować win2000 razem z
win98 tyle że na innej partycji. Poza tym polecam win2000 bo chodzi dużo
stabilniej niż 98 a wcale się od niej nie różni (wizualnie i obsługowo)
rzecz jasna bo jak wiadomo 2000 jest oparty o jądro NT. Co do powrotu po
nałożeniu systemu to nie wiem bo jak instalnąłem 2000 tak na niej pozostałem
chodź na pierwszej partycji i tak mam win98. "Czasem się przydaje" a mam
jeden program który na 2000 nie chce chodzić i koniec a jest mi potrzebny.