Re: Odzyskiwanie danych z HDD ?

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 22:48:31 MET

On Tue, 4 Dec 2001 19:31:09 +0100, "Gregory2" <gregory2_at_2com.pl>
wrote:

>Mam problem, pracuj? w firmie w której ostro przestrzegane s? przepisy o
>ochronie informacji niejawnych. Przez przypadek na moim twardym dysku
>znalaz?y si? dane które nie powinny tam nigdy si? pojawi?. Oczywi?cie
>natychmiast je skasowa?em,wykona?em format ca?ego dysku i zainstalowa?em od
>nowa system, czy istnieje mo?liwo?? ?e jaki? fachowiec z firmy przy u?yciu
>jakiego? oprogramowania odczyta w/w pliki ?
>Je?eli tak to co zrobi? aby nikt ich nie odczyta? ?

goscia chyba tak szybciutko wsadzili, ze nawet dziekuje nie
powiedzial, ale jak wyjdzie to moge z czystym sercem polecic r-studio
FAT lub NTFS. jesli tylko udaje sie zbootowac system z uszkodzonym
dyskiem i dysk jest fizycznie sprawny to jest to chyba najlepsze
narzedzie to tego typu rzeczy. sorry, ale produkty serii recovery
on-rack'a sa daleko w lesie. <rs>