Re: kontrast monitora i oczka

Autor: AnkaS. (magik24_ok_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 22:25:09 MET

> Buuu... miala byc iiyama :-(

Byla troszke drozsza i tylko na zamowienie,
a przeciez kazaliscie testowac :-)

To musial byc widok jak tak sie wgapialam w monitor,
jak sobie to przypomne to mi sie chce smiac,
kompletna wariatka :-)

> ???????
> Jaka karta graficzna, jak bylo na ustawieniach domyslnych?

karta to Winfast Geforce Mx z Tv-out
ustawienie 100Hz (a producent podawal wiecej) to maksymalna wartosc
jaka sie da osiagnac w 1024 na starownikach z polskiej
strony CTX-a i najnowszych ze strony Winfasta

Co do porownania ze stary monitorem, to jest to juz niemozliwe.

No i prosze napisalam maila i juz mnie bola patrzalki
A moze on jest za dobry dla mnie ;-) ?

pozdrawia Ania, ktora chce zostac komputerowcem