Re: DDRAM vs SDRAM

Autor: Piotr Molski (pmolski_at_saxon.pip.com.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 20:25:42 MET

Witam,
cena za Pentium jest extra, w W-wie PIV 1,7 kosztuje 850 pln netto :-( PIII
800 - 550 pln netto.
Mozesz podrzucic namiar na hurtownie wroclawskie (najlepiej strona www), moze
wybiore sie na wycieczke do Wroclawia :-) Piekne miasto, bylem tam tylko 2
razy w zyciu - juz nawet za bardzo nie pamietam kiedy, moze czas odswiezyc
wspomnienia, bo kojarzy mi sie Wroclaw zielono i urokliwie zabytkowo :-)
Co do DDR to dopiero teraz mam metlik w glowie :-(
Pozdrawiam
Piotr Molski