Zmiana wielkosci dysku

Autor: Karol Stachurski (stahu_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 20:26:17 MET

Czesc !

Mam takowy problem. Mam dysk Quantuma 40GB. Jakis czas temu bios widzial
go spokojnie jako 40 gb. Pozniej przenioslem dysk na komp ze starszym
biosem i tam probowalem kilku disk managerow zeby chodzil jako 40 gb.
Udalo sie uzyskac mi jedynie 33 gb. Miedzy innymi w disk managerze IBMa
byla mozliwosc ustawiania rozmiaru dysku, tzn rozmiaru jaki ma dysk
podawac. I to tez zmienialem.

Problem jest teraz taki, ze jak chce spowrotem dysk uzyc na nowym biosie
to bios widzi go jako 33gb :(((

Czy ktos wie jak to zmienic ? Jest moze jakis program ?

dzieki za wszelkie sugestei,
pozdrawiam

stahu

--
The more beautiful the woman is who loves you, the easier it is to leave her with no hard feelings.