Odp: Prolink GF2 MX umarl zdetonowany 23.11

Autor: Straits (straits_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 20:10:22 MET

Hmm... na 99% pomoże nie zmiana sterowników, tylko rozdzielczości. Jeżeli
nie reaguje komputer na alt-ctr-del po wgraniu się pasów, to sterowniki.

A przy okazji mogę powiedzieć, że jestem POTWORNIE zadowolony z nowych
sterów. Nie dały mi takiej wydaności żadne, oprócz tych. No może jeszcze
12.41, ale w porównaniu z tym.... na 12.41 w 3DMark'u na Celeronie 633_at_792 i
GeForce MX-400 64MB (AGP x2) z 196 MB RAM'u miałem ok. 2150 punktów... a
teraz...2510 (!!!) - 1024x768x16bit.

Użytkownik Wełrzaspym Cajime Ramsitz <mazzi_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c0fa9c1_at_news.vogel.pl...