Re: XP wiesza sie przy instalacji

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 19:33:31 MET

> zawiesza sie na chipach via, jest do tego juz jakis fix ale nie wiadomo
> jak dziala, na intelu instaluje sie bez problemu

Eee tam niekoniecznie, np ja instalowałem XP Eng na Duronie600 z stareńką
płytą na KT133 DFI AK74SC i poszło bez najmniejszych problemów a karta
grafike to pierwsza wersja GF2MX (zestaw kupowany ponad rok temu) Na intelu
sam pracuję na BXie bez zająknięcia. Może sytuacja poprawi się jak M$ wyda
XP łącznie z service packiem1