Re: Poooomooocy - padł HDD -

Autor: Mateusz Symaniuksztis (szymszymek_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 19:02:17 MET

zasadka wrote:

> Witam
> Problem duzy.
> Przy przkładaniu dysku z kompa w komp prawdopodobnie stuknalem gdzis o
> obudowe dyskiem twardym. Stary MAXTOR 850 MB.
> Po podlaczeniu i wlaczeniu nowego kompa dysk zaczal halasowac. Strasznie
> halasowac. Charakterystycznego bzyczenia glowic przy rozpoznawaniu zdrowego
> HDD jest okolo 2 s. Potem nastepuje słyszalny "klik" i koniec
> System dysku nie rozpoznaje. tak jakby go nie bylo.
>
> Od danych zgromadzonych na tym dysku, moznaby powiedziec zalezy moje zycie.
> czy mozna naprawic taki dysk lub odzyskac dane????

to zależy na ile wyceniasz swoje życie...
jeżeli padła elektronika to puł biedy (ale wątpie czy się tak stało )
musisz ją wymienić....
ale jeżeli coś się stało z głowicami... to są firmy które mogą odzyskać
dane ale tylko wtedy jeżeli twoje życie jest warte co najmnie 15000 zł

pozdrawiam i polecam się na przyszłść

Szym