Re: Jaki czytnik CD-ROM kupić?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 18:40:09 MET

Da Loco wrote:
> Słyszałem natomiast że nowy Asus x52 jest naprawdę super. Ma spowalnianie
> przy odczycie - szczególnie przydatne przy CD-Audio i bardzo dobrą korekcję
> błędów. No i Teac x40 jest oczywiście bardzo dobry, audiofilska elektronika
> nie przenosi zanieczyszczeń od silnika,

Potrafisz powiedzieć który jest lepszy i dlaczego? :-)
Najlepiej byłoby posłuchać (szum no i audio) obu, ale raczej się nie da w
sklepie.

> ale w Win2k nie pracuje w trybie UDMA. :((

Praca w Windows obchodzi mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg w Himalajach.

--
>From the book the word is spoken
Whispers from forgotten psalms
Gather all around the young ones                   "Sign of the Southern Cross"
They will make us strong                                    - Ronnie James Dio