Win XP - Ważne!

Autor: GLadi (gladi_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 18:23:49 MET

Mam Windows XP Professional PL, jeszcze nie zainstalowany gdyż dręczy mnie
kilka rzeczy. Po pierwsze: czy można instalować ten system spod DOSa tj. od
razu po formacie [w pośpiechu czytałem read1st i pisali że można, ale
setup.exe nie rusza pod dosem] czy tylko jako 'nakładkę' na biężącą wersję
Windy? No i skoro nie ma DOSa przy XP to jak można sformatować dysk -
dyskietka startowa??

Z góry dzięki za pomoc! Piszcie na maila!

GLadi_
gladi_at_go2.pl

PS. Jaka jest najnowsza wersja oficjalnych Detonatorów pod XP - 23.11??