Re: monitor 19"

Autor: momo (ogorek_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 14:06:11 MET

> Przede wszystkim - kup dobry monitor a potem dozbieraj na kompa a nie
> odwrotnie. Ludzie kupuja jakies wypasione proski i inne bzdety a monitor
> najtanszy :(

Tak też właœnie chcę zrobić (monitor w tym a resztę w przyszłym roku)

> Kup SONY - jedyny sluszny moim zdaniem monitor dla grafika.
Paru znajomych odradzało mi zakup SONIAKA (ja sam widziałem u jednego 15"
dolny lewy róg pokrzywiony - porażka)
a porzšdne SONIAKI sš dla mnie za drogie

> Ponadto przemysl czy nie warto kupic LCD.

Zależy pewnie od typu ale podobno niektóre majš problemy z odœwieżaniem -
przy szybkich zmianach na ekranie (gry,filmy,jakaœ extra skomplikowana
grafika)
no i za drogi

pozdr
Marek