Re: Skroty klawiszowe

Autor: KOmiX (mar_mac_at_poczta.nospam.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 13:52:52 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał(a) ...

| A czy wiesz, że wysyłanie cross-postów jest ogólnie
| niezbyt mile widziane,

Zdaje sobie sprawe z niedogodnosci rozwiazania...

| a wysyłanie ich na grupy zupełnie nie związane z tematem
| (jak np. pl.comp.pecet która NIE ZAJMUJE SIĘ
| WINDOWS) jest spamem? :)

Nie chodzi mi o jakis konkretny problem z Winem, tylko o zebranie
wiedzy w jednym miejscu. Wiedzy, ktora moze przydac sie kazdemu
userowi Windowsow (ok. 80% w tym kraju). Jesli jednak tak bardzo
przeszkadza Tobie idea usystematyzawania tego problemu, ze nazywasz
mnie spamerem, to sorry...

--
KOmiX