Male ksero czy faks z kopiarka ?

Autor: Kuba vel Pszczolek (pszczoolek_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 13:57:35 MET

Witam,
ta grupa wydala mi sie najsensowniejsza, jak cos to doradzcie inna.

Srednio w miesiacu potrzebuje zrobic 50-100 szt. odbitek
czarno-bialych A4. W zwiazku z tym zastanawiam sie czy
kupic male ksero (spory koszt urzadzenia, mniejszy eksploatacji)
czy jakas hybryde w stylu faks z mozliwoscia kopiowania
(mniejsze koszty amaszyny, ale eksploatacja pewnie drozsza).

Czy ktos moze orientuje sie w srednich cenach takich maszyn,
cenach eksploatacji (np ile kosztuje mniej wiecej toner lub
kardridz i na ile wystarcza). No i co z jakoscia tych
maszyn hybrydowych? Wiem, ze sa drukujace laserowo, atramentowo
lub termicznie (na zwyklym papierze).
Co wybrac ?

--
Z pozdrowieniem ...