Re: XP

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Wed 05 Dec 2001 - 18:48:46 MET

| Premiera polskiego XP już się odbyła. Czy miał ktoś już do czynienia z tym
| softem? Zapewne nie różni się bardzo od angielskiej wersji więc moje pytanie

różni sie bardzo - przede wszystkim jest po polsku :)

| do was: jak się generalnie sprawuje te system? Wiesza się często? Jakie
| wymagania i ile cd zajmuje? No i jak w praktyce wygląda granie w gry
| napisane niekoniecznie pod Windę XP??

ja używam angielskiej wersji, chodzi pięknie szczególnie po dodaniu 256 ram (teraz mam 512 na d800) w sumie w 1,5 GB aie zmieścisz, gry chodza świetnie choc tak na oko około 1,5% wolniej niż w98/me , troche są kłopoty z dosowymi, ale juiz pod 2000 były jaja

| Proszę o kontakt na maila!
|
| GLadi_
| gladi_at_go2.pl

p.s podaje ceny netto hurotwe:

MS Windows XP Home PL OEM 384 netto
MS Windows XP Professional PL OEM 586 netto
MS Windows XP Home PL BOX 835 netto