Deskstar IBM DPTA-372050

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 13:18:47 MET

Kupię elektyronikę do tego dysku (Deskstar IBM DPTA-372050), nie musi być
sprawna, aby nie była mechanicznie uszkodzona.
W ostateczności mogę odkupić cały (taki sam) dysk, uszkodzony lub sprawny,
nawet nie posiadający gwarancji.
T.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -