Re: inet w gniazdku 220 V

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 12:16:54 MET

jar_kup wrote:

> w trojmiescie ma to ruszyc na wiosne przyszlego roku, ale nie znam
> zadnych szczegolow technicznych, wiem ze takie sieci sa popularne w
> niemczech, ma ktos jakies blizsze informacje ??

Czy ktos zatem moze powiedziec czemu tego nie ma skoro to takie
popularne i po co to testowac, skoro kazdy ma to samo w gniazdku.
Kiedys kupilem takie domofony z Unitry podlaczane do gniazdka 220V.
Podlaczalo sie takie 2 do sieci i rozmawialo przez siec.
Nic nie trzeba bylo testowac.
Gotowe od razu.
Czy ten inet gniazdkowy nie moze wreszcie tak dzialac, skoro jest taki
dobry i popularny, ze kupujemy modem sieciowy , wlaczamy i mamy dostep
do internetu ?

I co sie dzieje z siecia, gdy sasiad wlaczy wiertarke, spawarke ?

Bo zeby to chodzilo przyzwoicie to i tak trzeba zainstalowac switche,
routery , repeatery sieciowe i cala topologie sieci, aby w koncu to
jakos dzialalo i zeby nie kazdy , w kazdy gniazdku,sniffowal nasze
pakiety.

A i tak Kowalski w sobote zacznie spawac plot lub drzwi do garazu i caly
inet .... trafi. No chyba ze zainstalowane zostana drogie filtry u
kazdego, ale wtedy koszty pewnie beda wieksze niz internetu
satelitarnego w 2 strony.

Jacek