Raid(0) i WINXP - problem

Autor: Viper (viper_at_demo.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 11:35:12 MET

Mam AbitKG7-Raid, od dłuższego czasu staram sie zainstalować na partycji z
Raidem WinXP. Ściągnąłem najnowszego biosa (i sflashowalem oczywiscie)
do plyty, mam tez swieze drivery do HPT370.

Zaraz po zainstalowaniu i zrestartowaniu komputera, pokazuje sie niebieski
ekranik z informacja:
"system32/config not found, costam nie tak w rejestrze..."
Problem nie pojawia sie, gdy instauje Xpka na "zwykłej" partycji.
Po pierwszym restarcie wszystko tez jest w porzadku, wszystko
zaczyna sie, gdy zainstaluje pierwszy program, ktory dodaje
cos do rejestru.

Czy ktos spotkal sie z czym podobnym i znalazl rozwiazanie?

pozdr,
VipeR