uszkodzony abit

Autor: Artur Mandas (am20462_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 10:42:38 MET

ostatnio spalila mi sie plyta abit px5. Dymek poszedl z okolic
zworek do LEDow. Co najdziwniejsze, po wlaczeniu kompa zdaje sie
on dzialac( dziala twardziel ,CD), tylko monitor sie nie wlacza -
tak jakby owe LEDy byly odlaczone. Co jeszcze dziwniejsze, to ze
monitor sie nie wlacza wystapilo mi niedlugo przed spaleniem
plytki i samo "przeszlo". Z tresci maila latwo wywniskowac, ze na
sprzecie to ja za bardzo sie nie znam, ale mam pytanie, czy z tej
plyty jeszcze cos bedzie (moze jakis lut ?)

Dzieki z gory

--
Artur Mandas
http://akson.sgh.waw.pl/~am20462