Re: Jakim programem rozpakowac pliki SFV?

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 09:35:14 MET

<CIACH>
> Ciekawe co z tego wyjdzie bo ja zwykle zmieniam nazwy na .rar, .r01... i
> rozkompresowuje winrarem.
>
> Wojt

Dlatego napisałem: "_najprawdopodobniej_"
Czasami jest tak, że ktoś pakuje pliki rarem i nadaje im takie rozszerzenie
jak w powyższym przykładzie (tzn. bez literki) co moim zdaniem nie jest
najlepszym pomysłem. (efekty widać powyżej ;-) )

Pozdr.
Sailman

P.S. chyba, że się mylę i pliki podzielone windows commanderem da się
połączyć rarem (jednak ze swojego doświadczenia wiem, że sprawa często
wygląda jak powyżej tzn. są to pliki spakowane rarem z rozszerzeniem tylko
liczbowym).