Re: Skroty klawiszowe

Autor: KOmiX (mar_mac_at_poczta.nospam.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 08:24:49 MET

Witam wszystkich Grupowiczow!!!

Mam taka propozycje. Ja, jak i wielu innych uzytkownikow systemow
Gatesa, staram sie ograniczyc uzywanie myszy do minimum. Systemy
oferuja wiele pozytecznych skrotow, o ktorych czasem dowiadujemy sie w
przypadkowy sposob, lub nie znamy ich wcale. Proponuje rozpoczac
watek, w ktorym kazdy kto zna jakis nowy skrot podzieli sie wiedza z
innymi (oczywiscie pomijam te najpopularniejsze, dotyczace edycji
tekstu - Ctrl + C, itp.). Dlatego tez wysylam te wiadomosc na 4.
grupy, by zebrac maksimum wiadomosci. Ja znam takie skroty:

[WIN NT/2k] Ctrl + Shift + Esc = Manager Zadan
MS key + Pause = Wlasciwosci systemu
MS key + D = Pokaz/ukryj desktop
MS key + M = Minimalizuj wszystko
Shift + MS key + M = Maksymalizuj wszystko
Ctrl + Esc = Menu start
Ctrl + <+ na numerycznej> = W eksploratorze, dla widoku szczegoly
formatuje kolumny
Alt + Space = menu okienka
MS key + Tab = podobne do Alt + Tab, tylko bez dodatkowego okna
Ctrl + <Klik na ikone W gore> = Otwiera nowe okno
Backspase = W eksploratorze - poziom wyzej
F2 = zmiana nazwy, np. pliku

Na razie wiecej nie moge sobie przypomniec.
Pozdrawiam

mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
            Zamien nospam=onet