Problem z nagrywarkami HP9200i

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 08:08:44 MET

Uszkodziła mi sie w pewnym sensie nagrywarka HP9200i.
Przestało działac nagrywanie pakietowe to jest obsługa DirectCD
Komputer widział cd-rw jak napedy i mozna było explorerem wrzucać pliki

Przestała działać ta funkcja w win98 i win2000 Pl

I tylko jest najdziwniejsze to ze mam w firmie 3 takie nagrywarki, kupione w
tym samym czasie i
WSZYSTKIE ONE TRZY od paru tygodni niechcą directować cd, nawe formatowanie
CDRW
idzie niby pasek progresu, ale sama nagrywarka nie miga diodami

TO JAK WSZYSTKIE TRZY zepsuły sie tak samo w tym samym czasie

Nie wierzę w spiskowa teorie świata ale to dziwna zbierznosć

Próbowałem na sofcie Adaptec, Intell oraz wbudowanym w WindowsXP
Znajomy serwisant mówi mi że inni maja to samo.

Andrzej