Re: Zestaw oparty na XP 1600+ oraz Shuttle AK-31 v3.1 Via KT266A - jakie sa Wasze uwagi

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 01:47:23 MET

On Tue, 4 Dec 2001 10:27:49 +0100, "Ma2KS" <makks_at_go2.pl> wrote:

>pamięć Kingston 256 MB DDR-SDRAM PC-266
KUpi Infineony, Samsungi, Hyundaye - zaoszczedzone pieniadze przeznacz
naq lepsza plyte np. MSI (Jak kupisz tego Kingstona to sie nie zdziw
jesli na kostach przeczystasz to sa Hyundaye lub inne wymienione).

>multimediow, ale zalezy mi na tym, aby byl stabilny i w miare
Jak ma byc stabilnie to na plyte nie zaluj pieniedzy. Kupilem kiedys
A7V133 i samo z siebie sie nigdy nie wiesza.

>"przyszlosciowy". Prosze o pomoc w ocenie.
Dzisiaj nie ma przyszlosciowych kompow ;-) Chyba, ze masz na mysli pol
roku ;-)

Pozdrawiam
GLide