sis 645 i jego slabe wyniki

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 01:18:15 MET

Sam nie wiem co o ty myslec, moze macie jakies sugestie?
Otoz mialem przyjemnosc testowac ostatnio zlozony przeze mnie zestaw :-) na plycie
ECSa z SIS 645 (ten z doma DIMMSDR i dwoma DIMMDDR) pamiec 128MB SDR, procek celek
800Mhz do tego GeForce MX400 PixelView - zestaw z monitorem 15" zmiescil sie w
2500z? a do tego byla jeszcze drukarka i glosniczki wiec dlatego tak
zaoszczedzilem na plycie, a raczej na chipsecie.
Jednak co interesujace zrobilem mu test 3Dmarkiem 2001 i okazalo sie ze jego wynik
w 1024x768x32 wynosil 435 -480pkt - porazka!!! Ja na moim 366_at_550 i GF2 MX
Creativa mam 1500 w tej rozdzielczosci. Stery byly najnowsze NVIDII,stery plyty i
audio z CD, system WIN98 SE PL macie jakies sugestie co moglo byc przyczyna tak
zlosnego wyniku?
Ustawienia biosu AGP wlaczone w trybie x4, Fast write, cache CPU wlaczony , bios
cachable wlaczony, video cachable wlaczone.
He he moze za duzo rzczy naraz wlaczylem? ;-)))

--
Pozdrawiam
    The EaGle   theeagle_at_tenbit.pl