Re: Jaka drukarka ?

Autor: Hawlik (hawlik_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 23:34:10 MET

ja mam HP 959. jest to chyba to samo co 930 roznia sie tylko szybkoscia...
i.... jest przekozacka!!!! naprawde jakosc wydruku zdjec...... za kazdym
razem robi na mnie wrazenie!!!!

-zdecydowanie polecam.
Co do tuszu to czarny wlewam taki uniwarsalny (za 60zł na dwukrotne
napelnienie) i zpisuje sie calkiem dobrze.
kolorowego uzywam orginalnego.

pozdrawiam