Re: dysk ibm jak sprawdzic bledy (jaki program)

Autor: dudek (dudek_at_acn.waw.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 23:19:50 MET

Czesc,
Potrzebujesz poważnego programu do testowania dysku twardego ibm'a ? wejdz
na strone ibm'a http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm
i sciagnij zamieszczone tam programy a dobry do testowania jest :" Drive
Fitness Test" , natomiast
do ustawiani trybu pracy dysku i włączenia funkcji cichej pracy dysku "IBM
Feature tool" do obu tych programów jest potrzebne po 1 dyskietce botującej
na program , ale program dokladnie sprawdza cały dysk , wykrywa nawet drobne
uszkodzenia mechaniki czy uszkodzenia związane ze zbytnimi wstrząsami
podczas np przenoszenia gdzies dysku i takie tam pierdoly ...
PS Jak najszybciej pozbądz sie tego dysku 99% urzytkowników dysków IBM'a
serji DTLA niewazne jaki konkretnie model jest stuknieta i pada po ok. roku
urzytkowania , ja na twoim miejscu jush robiłbym sobie backupa (wierz mi mam
taki sam i znam ludzi którzy mieli z tymi dyskami przejscia )

--
..::. szpeszial pozdro. from  dudek .::..