Re: MATROX G400 32MB

Autor: usun to jak do mnie piszesz (_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 22:00:59 MET

keylo wrote:

> tak jak ot bylo wyzej, do 2d, ofis, internet to matrox jest duuuzo lepszy.
> do gier, pada, ze wzgledu na dopale 3d.
> a jezeli chodzi o nvidie, to zalezy na co cie stac.
> w tej chwili jest gforce 2 ti. ten slabszy, chyba GF 2 ti 200, w calkiem
> przyjemnej cenie ok 500 pln.

Chyba taki Ti samo bo z 200 na koncu to troszke wiecej ;)

> a cos slabszego to juz Gforce 2 MX 400. jakos ok 250-280.

Jak kupisz karte firmowa to w 1024x736 nie powinienes zauwazyc roznicy -
pozniej roznie - wyraznie widac powyzej 1200x1000 (ponoc ;)
Oczywisci 85-100 Hz - powyzej tez nie kazda karta daje ostry.

Ostatnio bawilem sie PixelView i calkiem ostry byl obraz

Najlepiej kup GF2 pro - jakies 480zl za firmowke w sklepie Ti troszke wiecej
a w 64 MB pamieci chyba nie warto inwestowac

Jesli zdecydujesz sie na MX (tylko 400 ! ) to 64 mb jest kitem wciskanym
klijentom.