Update biosu na Abit ST6

Autor: Ghost (ghost_at_jasna.tarnow.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 20:52:59 MET

Planuje zakup celerona 1.2GHz i mam pewien problem:
Slyszalem ze do mojej plyty nalezy wgrac nowszy bios zeby obslugiwala
Tualatiny. Plyta (ST6 bez RAID) zglasza bios w wersji ZK
Z www.abit.nl sciagnalem najnowszy bios do mojej (?) plyty. Pytajnik
poniewaz sa do wyboru: ST6 RAID i ST6E. Myslalem ze ST6E to wlasnie moja
plyta ale...
Sciagnalem bios o ID: 5Y datowany na 10.15.2001 i mam problem poniewaz