Hewlett Packard LaserJet III - POMOCY!!!

Autor: Zaprzal (zaprzal_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 20:29:10 MET

Sorry jezeli to Nie Ta Grupa ale nie wiem gdzie szukac...

Mam drukarke jak w temacie.Po wlaczeniu i zrobieniu "self test" pojawia sie
komunikat "50 service" i nic nie mozna zrobic co to oznacza???Czy ma ktos
moze liste komunikatow tej drukarki (lub innej z tych czasow bo slyszalem ze
sa podobne) lub wie gdzie ja znalezc to prosze o pomoc..Drukarka jest w
sumie w dobrym stanie i nie chce jej wyrzucac..

Dzieki za kazda pomoc!

Zaprzal