Re: chipset AMD761 czy KT266A

Autor: _at_r2r
Data: Wed 05 Dec 2001 - 19:42:32 MET

Wojciech Puchar <wojtek_at_3miasto.net> napisał(a):

>to rzeczywiście dobry wynik. czyżby VIA od wielu lat po raz pierwszy zrobiła
>coś znośnego?

chyba tak :-). U mnei zero problemu z płytą (soltec). A to tylko chip
kt133a... ciekaw jestem wyników kt266a z pamięciami ddr.

>ciekawe jeszcze jak wygląda sprawa buforowania PCI i jak często (a może w
>ogóle) to pada.

jak to sprawdzić? Bo jakoś nie zauwazyłem by mi cokolwiek padało...

>sprawdź. chętnie się dowiem

Ok. Czyli puiścić tes przy kopiowaniu jakiegoś dużego pliku z jednego
dyskuna drugi tak? Bo nei wiem czy dobrze zrozumeiłem zadanie ;-).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net