Re: Gdzie mozna kupic plyty AT-baby?

Autor: Slawek Kakareka (slaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 18:35:45 MET

Sa dwie plyty baby AT pod Athlona/Durona. Jedna z nich bywa dostepna w
Polsce, drugiej nigdzie nie widzialem. Sam szukalem/szukam takiej plyty,
dlatego wiem jak jest. Oto te plyty:
JetWay 849BS (ta bywa dostepna w Polsce):
http://www.jetway.com.tw/evisn/product/amd/849bs/849bs.htm

oraz PCChips M812LMR:
http://203.161.230.38/product_img/socket_a/m812lmr.html
Ta druga ma wiecej peryferiow: grafike do 1960x1200 (64MB), dzwiek,
karte sieciowa, modem.
Obie obsluguja ATA100 i procesory z FSB 200/266MHz

Co sadzisz o tych plytach? Ktora Ci sie bardziej podoba? Jakie masz
zdanie o PCChips?