Re: K7S5A - nie dziala mi SpeedFan

Autor: Hubert Sałata (Hubert.Salata_at_gazeta.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 17:48:30 MET

w standardowym zlaczu od wentylatora pozostawiasz tylko kabel od ilosci obrotow
(kolor zolty lub niebieski, moze byc tez inny, od wiatrka), i wpinasz to do
FAN'a na plycie, mozesz tego nie robic ale nie bedziesz mial podawanych obrotow
w biosie.

2 pozostale kable wyjete ze zlacza to na pewno czrny i czerwony. Wpinasz je w
zlacze z zasilacza, nie wiem jak sie je precyzyjnie nazywa, takie jak do dysku
twardego.Kabel czarny do czarnego, czarwony do czerwonego.
Czerwony w owym zlaczy ma 5V.

Pozdr
Hubert