TV out w Radeonie SDR

Autor: ROLNIK (paciorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 15:56:37 MET

Niestety mam bardzo przykre wrażenia, ale podobno słyszałem, że dlatego, że
niepowinno się używać kabla S-video, tylko jakiegoś specjalnego, bo to
wyjscie to jest we/wy- faktycznie jest więcej dziurek niż w S-video i
ttrzeba to specjalną przejściówką rozdzielić. Jeśli tak jest to poszukuje
kogoś w Warszawie i okolicach-najlepiej południe, kto by mi wykonał taki
kabel o długości 6m z RADEONA i SB 5.1 a od strony TV Eurozłącze