Kłopoty z RivaTNT2 M64 (32 MB)

Autor: Qrak (tomek-w_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 15:16:11 MET

Odkąd rozszerzyłem w swoim kompie pamięć z 64 do 192 MB, powstaje dziwny
błąd. Otóż karta graficzna rezerwuje sobie zbyt dużo pamięci, co powoduje
konflikt z innymi podzespołami. Dzieje się tak po każdym "zamieszaniu"
sprzętowym, np. wyjęcie jakiejś karty, itp. W efekcie wychodzi 640 x 480 @
16 i okienko Windowsa, że karta graficzna jest skonfigurowana niepoprawnie.
Niestety, ustawień karty graficznej ręcznie zmieniać się nie da pod Windą.
Czy problem tkwi tu może w takim ustawieniu w BIOSie - rezerwacja ramu dla
potrzeb karty graficznej? (mam ustawione domyślnie - 64 MB).
Jeśli ktoś zetknął się już z takim błędem to proszę o kontakt - przez grupę
lub na privę.

Pozdrawiam,

--
[* Tomasz Wójtowicz            *]