Re: Seagate - gwarancja

Autor: obiad (obiad_at_friko.internet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 13:56:54 MET

Dnia Thu, 29 Nov 2001 11:21:53 +0100, Marcin Milczanowski
<marm_at_polbox.com> nabazgrał:

>Ja placilem 24pln (jakas przesylka pakietowa czy cos w tym rodzaju). W
>ciagu 10 dni dostalem drugi dysk od producenta.
>BTW Na stronie www.seagate.com zglosilem ten dysk do wymiany gdy mial
>jeszcze 3 dni gwarancji (ile gwarancji zostalo mozna tez tam sprawdzic).
>Marcin

Cos chyba macie u nich niezle chody - mi przyslali info zebym z OEMem
bujal sie do nablizszego Customer Service Representative'a;
serwisuja tylko dyski zakupione bezpośrednio u nich, ew. w firmowych
kompach ;-(
czyzby cos sie zmienilo?
podajcie wiecej info do kogo wysylaliscie - dystrybutor, serwis, temu
podobne ..., jakis adres, telefonik

obiad