Uziemianie komputera a obraz na TV.

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 13:30:12 MET

Witam,
Mam pytanko, które nasunęło mi się po przeczytaniu postu wyżej/niżej.. a
mianowicie:
Jak mam podłączony komputer do gniazdka z bolcem i obraz chce wyświetlić na
TV (inne gniazdko ale kabel w ścianie idzie od mojego gniazdka komput. do
gniazdka, do którego podłączony jest TV) to na ekranie TV mam STRASZNE
poziome wędrujące pasy (nie da się nic obejrzeć). Pomaga podłączenie
komputera do tego samego gniazdka jednak bez bolca (tzn. pomaga "wyłączenie"
uziemienia). Nie mam niestety takiej możliwości aby komp. lub TV były
podłączone do innych gniazdek niż są w tej chwili :-( listwa też nic nie
pomaga.
Ma ktoś jakieś sugestie? propozycje?

Pozdr.
Sailman