odzyskiwanie danych z dysku

Autor: wit (sparky10_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 12:13:40 MET

Witam!

Mam problem z odzyskiwaniem danych z dysku. Taka awaria przydarza mi
sie to juz któryś raz a polega na tym że znika zawartość katalogu
głównego. Nie wiem czy to jakiś wirus czy co ale kiedyś udało mi sie
znalezc ta zawartosc w innym miejscu na dysku. Dodam że robiłem to za
pomoca diskedita z pakietu NU. Jako zawartosc katalogu rozumiem te
pare klastrów gdzie są nazwy plików/katalogów i odnosniki do
odpowiednich klastrów z ich zawartościa.
Czy jest jakis program który automatycznie wyszuka podkatalogi
rozrzucone na całym dysku i skalkuluje całą ich strukturę????
Mozna to robic ręcznie ale to zajęcie na całe dnie.
Może macie jakieś inne propozycje i rady ???? będę bardzo wdzięczny bo
10 GB danych mi znikła......

pozdrowienia
Witek