Re: plyta ESC K7S5A, SIS735 - Wasze opinie

Autor: Piotr Nitecki (pnitecki_at_zigzag.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 10:38:28 MET

Mam ją i jestem zadowolony. Stabilna, latwa w instalacji. Niestety moze ktos
wie jak mozna to cos troche podkrecic. Sa podobno jakies nowe biosy w
ktorych jest wieksza mozliwosc regulacji 100/100 133/133 150/150 itd. Ma
moze ktos tego biosika ?

Moj sprzet to Ath 1Ghz/ 256 Kingston DDR/SB live, Geforce MX 400, itd.

Pozdro

Piotr Nitecki

> Użytkownik Lem <lem_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
wiec