Re: Drukarka i kable.

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Dec 2001 - 07:39:50 MET

Użytkownik Michal <michwita_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ukefj$d6f$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Mam takie pytanie: czy podłączenie drukarki (hp840) kablem USB zamiast
> równoległego zwiększy transfer danych z kompa podczas drukowania? Czy
> będzie to znaczący wzrost?

transfer moze tak ale czy drukować będzie znacząco szybciej ........
wszystko zalezy od tego co drukujesz i jaki bufor ma drukarka (istotne
zwłaszcza przy obrazkach, zdjąciach) , transfer odgrywa tu raczej mało
istotną rolę
choć polecił bym chyba USB (nie wiem czy potrzebujesz wydruków z DOS'a ale
to tez chyba można przemapować)