Re: jak podkrecic procesor?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 22:15:32 MET

"Wełrzaspym Cajime Ramsitz" <mazzi_at_interia.pl> wrote in message

> Moge cie prosic o podobne wskazowki do mojego tematu "temperatura na
> procku (6 pytan)"? Opisalem tam moj konfig.

Nastepnym razem podaj konfiguracje jeszcze raz albo przynajmniej
news ID jak mozesz.

> Duron700

W wiekszosci przypadkow bez wiekszych problemow chodza
na magistrali 133MHz z podniesonym napieciem do 1,85V

> ECSK7VZA

Jaki revers na jakim chipsecie? Plyta nie daje wiekszych moziwoscie
o/c (brak mozliwosci zmiany mnoznika oraz napiecia). Jesli masz
plyte na chipsecie kt133a to zamaluj olowkiem mostki L7 co podniesie
napiecie do 1,85V i przestaw na magistrale 133MHz. Przy dobrym coolerze
(jakis coolermaster) powinien chodzic bez problemow. Jesli masz
plyte na chipsecie kt133 to nie masz wiekszych mozliwosci manewrowania.
Pozostaje Ci przeciecie mostkow odpowiedzialnych za ustawienia mnoznika
i ustawic mnoznik olowiek (rozpisak jest gdzies na www.tomshardware.com)

> fan standard

tzn? Duzy, maly?

> Przestawilem z 7x100 na 7x112MHz = 784MHz
> Po 1h pracy na 100% temperatura nie przekracza:
> 50.2 C (wg Sandry)
> 49.0 C (wg VIA Hardware Monitor)

Sprawdz temp w biosie

> 2. Ktoremu programowi wierzyc? Roznica wskazan jest wprawdzie mala ale z
> czegos musi wynikac?

Biosowi.

www.tomshardware.com

> 4. Czy 8x112 = 896 MHz to nie bedzie za duzo na Durona700? Jakiej
> temperatury nie powinien przekraczac procek?

Nie powinien na tyle pojsc. A jesli chodzi o temp to do ~75*C powinno byc
wszystko ok.

> 5. Oczywiscie mam zamiar kupic nowego wentka... Jakiego proponujecie?

Collermaster model teraz z pamieci nie powiem

> 6. Czy teraz - po przestawieniu na 112 moja grafa Prolink GF2 MX tez jest
> taktowana szybciej? Jak wybadac jej temperature?

Magistrala agp jest taktowana wyzej 112MHz x 2/3.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!