Re: TEAC W516EB i WinOnCd 3.8

Autor: mars (codex_at_poczta.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 21:46:54 MET

uglock napisał(a):

> Programy sprawdzone, dzialaja na innych kompach bez problemu (nagrywarka LG
> i Teac). Co jest grane ? Problem sprzetowy czy systemowy ?

Mam rozumiec ze takie rzeczy dzieja ci sie na 2 roznych nagrywarkach?

niestety nie uzywalem Easycdcreatora. Mam doswiadczenie z Winoncd, nero i
clonemcd.
W ciagu 2 dni wypalilem ok 100 plyt x 16 i nie zepsulem zadnej.
Wez nagrywarke i zainstaluj ja w jakims innym komuterze jesli sytuacja sie
bedzie powtarzac to chyba trzeba sie udac do serwisu
Pozdrawiam