Re: MATROX G400 32MB

Autor: Mirosław.M. (miroo.nospam_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 21:07:17 MET

Użytkownik "carlos" <darekrut_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ile ta karta graficzna jest w tej chwili warta? Opłaca się jąjeszcze
> trzymać, czy lepiej sprzedać i wymienić na jakiegokolwiek GeForce ?
>
> DAREK

Upewnij się co chcesz zrobić.
2 miesiące temu kupiłem Gainwarda MX400 ViVo - miał być pełny odlot.
Przyszpieszenie czuć - ale czy tak duże na ile liczyłem - NIE.
A odpalić TVout do Divx - nie zycze wrogowi - chodzi, chodzi - nagle pyk -
kolorowe paski - kombinujesz człowieku , kombinujesz i na następnym filmie
znowu po paru minutach to samo
Wywalam GeForca - przepraszam M400DH - wywalam wszystkie Vplayery itp. -
odpalam DivGX400( jest wersja 2.6 PL ) i znowu jestem szcześliwym
posiadaczem Matroxa.
Dla zainteresowanych Gainwarda oddałem napalonemu kolesiowi za 5 stówek.
Pozrdo