Gforce regulacja jasnosci

Autor: mario2000 (grupy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 20:31:34 MET

Witam
Mam w2k i gforce 2mx poszukuje sterowników do tej kart które
zawierają regulacje jasności (lub regulacje jasności hmm.
chyba overlaya jak się niemyle) instalowałem juz kilka
detonatoró i kilka refernencyjnych sterów i nie miały tej
funkcji , mam bardzo ciemny monitor (jasność na max) i mam
problem z oglądaniem filmów w diwixie (na DVD JEST OK BO TAM
PROGRAM MA WBUDOWANA REGULACJE) ktokolwiek widział ktokolwiek
wie gdzie i jakie prośże o pomoc - pozdrawiam gorąco (chociaż
jest piżdząco)

Mario